Logotyypiksi valitsin nostalgisen, 50-luvun mieleen tuovan fontin. Verson Puoti haluaa profiloitua retroksi, mutta retro ei tule jatkossa olemaan pelkkää 1970-luvun retroa. Taimi ja Verson Puoti kuuluvat samaan yhtiöön, joten tätä yhteyttä haettiin samalla logotyypillä ja väriskaalalla, joka myös vie ajatukset menneeseen aikaan. Ja koska nimet sinällään viittavat puutarha-alalle, värimaailman ja liikemerkkien avulla halusin korostaa, että nyt on kyse jostain muusta kuin taimimyymälästä ja kukkakaupasta. Palautteen perusteeella olen siinä onnistunutkin!
I designed new logos for Verson Puoti and Taimi.
Tää logo ja fontti on oikeesti tosi onnistuneet!
VastaaPoistaItsekin tykkään! Juuri siksi postasin tästä:) Mulla on erityinen ilo - ihan huippuja asiakkaita jo vaikka kuinka monta.
VastaaPoista